Nieuwe leden

Introductie les en contributie

Iedereen is welkom om te komen kijken en om gratis een keertje mee te schieten.

Vind je het leuk, dan kun je je aanmelden voor een introductie les. De kosten daarvoor bedragen 10 euro en dient aan het begin van de introductie les contact te worden voldaan. Wij zorgen voor de boog en pijlen. Alleen na het volgen van deze introductie is het mogelijk om zelfstandig bij ons te schieten. Ben je al bekend met het boogschieten bij een andere vereniging? Dan kan er een uitzondering gemaakt worden.

Wij vinden het belangrijk dat iemand het boogschieten kan uitproberen zonder er direct voor langere tijd aan vast te zitten. Daarom mag je tijdens de eerste vier maanden altijd opzeggen. De opzegging gaat in op de eerste dag van de volgende maand.

Na deze periode geld de opzegtermijn zoals opgenomen in onze statuten. Dit houd in dat je uiterlijk vier weken voor het einde van het eerstvolgende boekjaar op moet zeggen. Ons boekjaar begin altijd op 1 januari. Opzegging dient dus uiterlijk op 4 december plaats te vinden.

Booghuur en pijlen

Het uitgangspunt bij onze vereniging is dat je schiet met eigen materiaal. Om beginnende schutters op weg te helpen is het mogelijk om een boog te huren van de vereniging. Je kunt dan direct proberen welke boog het beste bij je past.

Een boog huur je in eerste instantie voor een periode van een half jaar. De kosten hiervoor bedragen 60 euro en dienen vooraf voldaan te worden. Indien je in de tussentijd besluit om zelf een boog te kopen dan is dat geen enkel probleem. Sterker nog, om dit te stimuleren krijg je de resterende maanden naar rato terugbetaald. De verenigingsboog blijft te allen tijde eigendom van de vereniging en wordt na het schieten ingenomen. Deze mag dus niet mee naar huis worden genomen.

Pijlen dien je altijd zelf aan te schaffen. Je hebt er minimaal drie nodig, maar vijf is handiger. Voor 5 euro per stuk kun je deze via de vereniging aanschaffen. Wanneer je besluit om zelf een boog te kopen, dan raden we je sterk aan om direct bijpassende pijlen mee te bestellen. In de betreffende winkel kunnen ze je hierover adviseren.

Aanmelden

Aanmelden voor het lidmaatschap kan via dit formulier. Op de Tarieven pagina vind je alle prijsinformatie. Als de eerste betaling binnen is dan ben je lid. Zo eenvoudig gaat dat!

Heb je toch nog vragen? Stuur dan via het contactformulier even een berichtje!