Nieuwe leden

Introductie les

Iedereen kan meedoen aan de introductie, wel vragen wij voor deelname 10 euro per persoon.

Mocht je daarna lid worden van de club, geven wij dit meteen terug als korting op het lidmaatschap. Zo kost het uiteindelijk helemaal niets.

Met onze introducties richten we ons namelijk op potentieel nieuwe leden. Voor clinics voor bijvoorbeeld kinderfeestjes of bedrijfsuitjes verwijzen we u graag naar http://duelleren.nl/

Opgeven voor een introductie kan via dit formulier. Meestal is dat op een zaterdag van 09.00 tot 10.00 uur. We nemen dan contact met je op zodra we een planning hebben.

Betaling kan via:

NL98 INGB 0008 0098 74
t.n.v. Deventer Handboogvereniging

Wij zorgen voor de boog en pijlen. Voor het boogschieten is geen speciale kleding nodig. Wel vragen we je dichte schoenen aan te doen.

Alleen na het volgen van deze introductie is het mogelijk om zelfstandig bij ons te schieten. Ben je al bekend met het boogschieten bij een andere vereniging? Dan kan er een uitzondering gemaakt worden.

Booghuur en pijlen

Het uitgangspunt bij onze vereniging is dat je schiet met eigen materiaal. Om beginnende schutters op weg te helpen is het mogelijk om een boog te huren van de vereniging. Je kunt dan direct proberen welke boog het beste bij je past.

Een boog huur je in eerste instantie voor een periode van 3 maanden. De kosten hiervoor bedragen 30 euro en dienen vooraf voldaan te worden. Indien je in de tussentijd besluit om zelf een boog te kopen dan is dat geen enkel probleem. Sterker nog, om dit te stimuleren krijg je de resterende maanden naar rato terugbetaald. De verenigingsboog blijft te allen tijde eigendom van de vereniging en wordt na het schieten ingenomen. Deze mag dus niet mee naar huis worden genomen.

Pijlen dien je altijd zelf aan te schaffen. Je hebt er minimaal drie nodig, maar vijf is handiger. Voor 5 euro per stuk kun je deze via de vereniging aanschaffen. Wanneer je besluit om zelf een boog te kopen, dan raden we je sterk aan om direct bijpassende pijlen mee te bestellen. In de betreffende winkel kunnen ze je hierover adviseren.

Aanmelden

Aanmelden voor het lidmaatschap kan via dit formulier. Op de Tarieven pagina vind je alle prijsinformatie. Als de eerste betaling binnen is dan ben je lid. Zo eenvoudig gaat dat!

Heb je toch nog vragen? Stuur dan een mail naar dhv@deventerhandboogvereniging.nl.

Opzeggen

Wij vinden het belangrijk dat iemand het boogschieten kan uitproberen zonder er direct voor langere tijd aan vast te zitten. Daarom mag je tijdens de eerste 3 maanden altijd opzeggen. De opzegging gaat in op de eerste dag van de volgende maand.

Na deze periode geldt de reguliere opzegtermijn. Dit houd in dat je uiterlijk vier weken voor het einde van het kalenderjaar op moet zeggen.