Tarieven

Overig
Booghuur 3 maanden € 30

Evenementen

De normale clubevenementen zijn gratis. Wanneer er voor eten gezorgd word, wordt er soms een kleine bijdrage gevraagd. Dit wordt per evenement aangegeven en van te voren gecommuniceerd.
Aan het 3D schieten in Arnhem of Warnsveld zijn wel kosten verbonden. Deze kosten worden vooraf gecommuniceerd.

Rekeningnummer

Er worden geen acceptgiro’s of rekeningen gestuurd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig betalen.
NL98 INGB 0008 0098 74
t.n.v. Deventer Handboogvereniging

Belangrijk:

• Betaling dient altijd vooraf te gebeuren. In het geval van contributieachterstand is schieten bij ons helaas niet mogelijk.
  • Restitutie van betaalde gelden is, ook bij ons, helaas niet mogelijk. Uitgezonderd zijn de booghuur bij aanschaf van een eigen boog en de contributie in de eerste maanden als je lid wordt.
  • Lidmaatschap is altijd voor een geheel boekjaar. Na de proefperiode van 3 maanden geldt de reguliere opzegtermijn. Dit houd in dat je uiterlijk vier weken voor het einde van het kalenderjaar op moet zeggen.