Het DHV team

De Deventer Handboogvereniging wordt draaiende gehouden door een groepje enthousiaste leden. We hebben een aantal teams die alles in goede banen leiden en zorgen dat alle hoofd en randzaken geregeld worden.

Het bestuur bestaat uit de volgende leden:

• Herman, voorzitter
  • Waldo, penningmeester
  • Fred, algemeen bestuurslid
  • Theo, algemeen bestuurslid

Heb je vragen spreek ons dan gerust aan of mail naar dhv@deventerhandboogvereniging.nl

Introductie en instructie

De bestuursleden verzorgen de introducties voor geïnteresseerden en geven, totdat je zelfstandig kan schieten, instructie over vorm, regels, enzovoorts. Natuurlijk kun je altijd aan iedereen vragen stellen.

Evenementen

Evenementen worden door verschillende personen binnen de vereniging georganiseerd. Met elkaar draaien we leuke handboog evenementen in elkaar, denk hierbij aan de Sinterklaasverschieting, Kerst/oud-en-nieuw verschieting, Tasselshoot, Funshoots, Cloutschieten en nog veel meer. Voor vragen kun je onder meer bij Hans terecht.

Materiaal en onderhoud

Het materiaal word onderhouden door Fred met ondersteuning van diverse leden. We organiseren jaarlijks een onderhoud- / klusdag waarbij iedereen zijn steentje bij kan dragen.

Wil je ons helpen of ondersteunen?

Vraag eens aan het bestuur of een van de uitvoerende leden of je ergens mee kan helpen. Dit kan al zo simpel zijn als het helpen met de doelen opzetten voor een evenement. Op deze manier zie je ook de andere kant van het evenement of kun je zelfs zelf een evenement organiseren.